Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Wednesday, March 07, 2012

4rd day with herbalife :)

assalamualaikum.
patut tarikh 7/3 update nie.
tapi selalunya aku updat pukul 12 mlm kan.so keluar la tarikh hari nie.hahha


hari nie update ringkas je la.letih la.mantuk nak tido awal.haha

breakfast amek f1 cappucino+f3+susu

lunch aku makan twister pocketful.

malam amek f1 vanilla+f3+ jus lemon oren.sodap!


f1 vanilla tu si jendul punya.dia ajak tukar f1 shake.aku pun layan je la.hahaha.sedap gak! heee

tapi aku rasa macam nak try f1 strawberry lepas dengar kawan diyana cakap f1 strawberry bau macam gula-gula.cam best je.hahahah

oh tadi dalam kol 10 aku g hantar shake dengan timbang berat member aku.hahaha

hari nie.alhamdulillah ada rezeki :)

sebelum aku g hantar shake tu aku g singgah mydin sengsorang.forever alone sungguh.haha.
tapi best gak. pusing2 mydin beli barang2 dapur aku.semua da habis.huhu

ha ha! nak cerita tadi kan kat mydin.aku g kat bahagian ayam2 dalam pek tu.aku cari isi ayam je.selalu harga dalam  4 5 6 rimggit.tadi harga isi ayam tu dalam 2 3 ringgit je.pelik gile! rupanya salah tampal harga daaa.g tampal harga chicken liver kat isi ayam tu.hati ayam memang la murah kan.so sesapa yang selalu sakit hati kechik hati tu.g la beli hati ayam wat tambah hati.hohoho.

pastu ada pekerja mydin nga datang susun2 ayam.aku pandang dia pastu aku pandang isi ayam tu.ade la dalam 3 4 kali aku buat cmtu.hahaha pastu ade lagi sorang pekerja mydin datang susun ayam gak.aku pun cakap la kat dia.sebab dia dekat dengan aku. 'harga ayam nie salah nie'. hahhaha
banyak kot tampal harga salah! nak dekat 2 3 rak gak.hehehe.pastu diorang pun betulkan balik.

memula time aku perasan tu.aku nak angkat je isi ayam tu.yela bukan salah aku pun kan.salah mydin la tampal harga salah.memang sape beli tadi memang untung la! kurang 3 4 ringgit kot.tapi aku rasa macam xhalal je klo makan t.hahaha.so aku pun amek la yang ada harga betul nye.hehehe.

aku cerita kt ama.dia kata patut amek je.lagipun mydin da tulis kalau harga salah tampal.ikut harga yang yg paling murah  tu je.hehehe bia la.kang aku gak nak makan t.hek2. k la assalamualaikum.nak tito.



No comments: