Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Thursday, May 21, 2015

diy kawen project : paper brown beg

assalamualaikum!

aku kalau bab diy2 nie memang aku suka walaupun hasil nya xde la cantik mana. hahaha so untuk kahwin nie memang kalau boleh diy aku diy je. baru terasa kepuasan hati tu. :P 

ade la list2 diy yang konon nak buat tu. tapi tengok la macam mana pegi dia t.  hahaha

untuk goodies bag aku memang da target nak pakai paper brown beg tp xnak pakai yang nipis cm paper brown beg goreng pisang tu. nipis sangat. so macam biasa the power of google!  thanks jugak kat blog b2b yang banyak tu bg info pasal beg2 tu.

aku beli paper bag tu kat 

perniagaan wakim sdn bhd kat kg baru.
nie la brg first untuk kenduri kawen aku beli . hehehe

ade banyak jenis and saiz. aku beli color brown amek jenis kertas tebal sikit. harga x ingt la plak tp kalau x silap aku angkat 1100pcs dpt hrge rm143 kot. beli banyak tokey tu bg discount. dont worry. hahaha

nasib la ama rajin nak layan perangai aku. ngeh2.thanks syg!

No comments: