Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Sunday, March 04, 2012

my 1st with herbalife :)

assalamualaikum.


DAY 1
hari ni hari pertama aku amek shake herbalife.aku buat lose weight program.biasa la berat lemak tlebih2 nie.

breakfast aku amek shake dengan minum 1.5liter teamix.hek2.
memang lepas tu buang air kecik je laa.minum air banyak2 kan sambil bersenam.
hahaha
lepas nie aku xda la kelaparan kat umah nie lagi.da ada shake.hekhekhek.
aku makan lunch lambat hari nie.sebab aku tido.hahaha dalam kol 4 baru makan mee ape tah kt mp tu.boleh tahan la.hahaha
skung nie aku tengah layan shake lagi sambil2 minum air putih.heee
kita sama2 lah tunggu result dia kan.hik2.

oh aku hari nie buang tebiat sket.setiap kali lepas kencing je aku g timbang kat penimbang membe aku tu.hahaha
setiap kali kencing mesti turun bergram2.dalam 100 200 gram la.hahaha.xde keje!


hari sabtu haritu aku g ofice herbalife nak amek stok.so bergerak la dari pagi ke kl.singgah klang yang sesat yang tah hape sme lagi tah.sebab si ama nak buat sound system.haih2.nasib sempat sampai kt ofice.tu pun da kol 3.05. kaunter tiket pun da xde.aku da terdiam je.xtaw nak wat pe.datang dari melaka pastu office dah tutup da.gugu. nasib la si ama g ckp2 ngn mak guard tu.last2 dapat gak order barang.aku orang last kt dalam tu.heheeh.
ama nye driving skill xyah ckp la.mmg laju yg amat.hahaha sebab dia rasa serba salah la tu.hahhaha

muka happy malu2 sorang2.hahahha


my first invoice :)

oh aku beli nie terus dapat naik as senior consultant.hek2.
kalau aku boleh buat korang pun boleh!
ask me how :)

aku btaw supervisor aku si zaza tu aku dpt naik senior consultant tu.hahaha
dia cakap aku buat diam2 je x btaw dia! hahhha.
ngn an pun aku btaw.hek2.
thanks korang! :)


nie stock herbalife yang aku beli tu.hehhe hampir semua da ade owner dia.hehehehe






 nie start now pack teamix 100g nye.dapat free cawan shake+sudu :)

nie pun start now pack gak + herbal aloe concentrate kt hujung blah kiri tu.hehhe

yang radiant c daily scrub facial dengan radiant c face quencher nie aku punya!

pagi tadi aku pakai pencuci muka tu.gila best.pakai sikit je.lembut je rasa.da lepas basuh muka
kulit muka rasa lembut je.rasa nak sapu2 pipi je spanjang masa lepas cuci tu.seyes x tipu!
pengalaman manis kau dan aku.oh radiant c! 
hahahhah

yang botol kechik face quencher tu tuk spray2 kat muka.best gak bau dia.agak2 mgantuk ko spray je kt muka.terus segar dengan semburan vitamin c.hahaha.
dan leh buat makeup tahan lama ^_____^


selama aku jumpa orang2 herbalife nie.muka diorng mesti licin sihat je.lagi2 perempuan.kulit halus rase sihat je.yg lelaki herbalife aku xtaw la kulit muka diorng rasa camne.aku slalu salam laga2 pipi dengan perempuan je.hahahahh

2 comments:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

bestnye kalau dapat turunkan berat :)

brape ringgit semua set tu?

pikaka said...

set yg saye amek nie rm502
f1 shake+f3+teamix 100g :)
kalau bminat leh contact sye
kt form atas tu :)