Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Monday, March 05, 2012

2nd DAY with herbalife :)

2nd day :)

assalamualaikum :)

hari nie breakfast lambat dalam pukul 9 10 camtu.bangun lambat.gaga
cam biasa minum shake cappucino.hek2.




2 scoop f1+1 scoop f3+fresh milk.


hari nie aku macam slow sikit pe hal tah.hek2. da la lunch td x makan.xsempat nak makan sebab siapkan coding dengan erd.adoyai.patut aku amek shake je lunch td.hoho.
teamix aku da minum dalam 2liter hari nie.tu pun aku bawa teamix g class kol 2 tu sampai lecturer aku tegur.
'bila awak nak habiskan air tu?' 


nie la rupa botol air 2 liter tu.hek2



hahahha.tergelak2 aku dengan nad.hahahah.bawa botol herbalife yang 2liter tu tapi sikit pun aku x minum time tu otak aku slow sebab macam2 pk.hahahha.lect aku tegor je terus aku minum banyak2.hahaha maceh puan sebab tegur! hahaha.


tapi serius la lunch x mkn mmg terasa perut lapar.nasib minum teamix yang bagi tenaga nie :)
habis kelas dalam pukul 5.terus aku g turf aka padang hoki kat utem tu.perut bunyi2 je sebab x lunch kan.aku nie da la mmg xboleh skip waktu makan.memang perut berkeroncong je.da la sorang2 kt turf.membe2 lain lambat plak sampai.aku pun jalan jog jalan jog je pusing2 turf.membe aku sampai je terus aku makan keropok lekor.hahaha sebab aku pesan suruh beli.lapau!.

tadi training hoki tu.peluh aku jangan cakap la! xpernah2 sepanjang 3 4 tahun aku training hoki nie peluh aku keluar banyak gila camtu! hahhaha pastu x letih plak tu.aku stop2 main pun sebab peluh banyak keluar sampai aku xselesa.hahahha.seyes tbest! selalu aku main hoki mesti perut aku rasa panas lapar je.nie xde pun!hehehe sukeeeeeee!


 
aku da boleh bayangkan aku jadi macam messi da lepas nie.boleh la aku wakil barcalona lepas nie.
hahahahhaha!




haa malam pulak aku boleh lak g bantai masak bihun tomyam.adoiyai.patut aku minum shake.boleh plak sengal g masak.hahaha.

time baru makan 4 5 suap.abang aku plak call ajak g makan ikan bakar.haish.rezeki jangan ditolak maut jangan dicari.hahaha

aku keluar g makan pun aku bawa teamix minum.so hari nie aku just sempat amek 1 shake je time breakfast tu.sila la jangan tiru aku! sila follow jadual pemakanan tu. 2 kali shake + 1 kali makan. baru betul!

tapi serius aku galakkan siapa2 yang sport person tu amek shake teamix ngn f3 soya! mesti performance sukan korang power! hahahha.


haa balik makan ikan bakar tu je.aku terus timbang berat aku.hehehe.apa yang aku boleh katakan alhamdulillah berat aku turun :)

berapa? nanti da cukup seminggu baru aku beritahu! x feel la nak beritahu hari2 kan.tapi yang pasti berat aku turun hari nie even aku g makan 
ikan bakar+sotong goreng tepung+ikan sweet sour+ikan 3 rasa+lokan masak halia+kailan ikan masin+air sirap+bihun tomyam 4suap+keropok lekor rm1.
hahhaha 


oh lupa plak.hari nie da masuk hari kedua kan.apa yang aku perasan masa 1st day tu.
bibir aku da xde kulit kering.selalunya setiap kali bangun pagi je mesti bibir aku rasa pedih2 sebab kering.dan tiap2 hari aku akan kopek kulit kering kat tempat yang sama hari2! pagi semalam dengan hari nie aku rasa bibir aku best je.hahaha xde kulit kering rasa bibir lembut je.hek2.aku nie memang ada masalah kulit kering sikit lagi2 kat bibir siku dan kaki.sekarang no more kulit kering! yeshhh!!!!


last sekali aku nak cerita pasal radiant c nie.apa yang aku perasan lepas 2 hari da guna.
aku rasa kulit muka aku lembut je.jerawat2 pasir yang kechik2 tu pun sedang menghilangkan diri.hek2

yang pasti berat aku turun,body fat range pun turun,age system body aku pun da turun :)
alhamdulillah :)



i love herbalife!!

if siapa2 yang berminat dan serius nak tahu atau nak cuba herbalife nie sila la isi form kat atas tu ye :)

kalau berminat nak berniaga pun boleh :)

aku nie pun buat part time je in herbalife nie.alhamdulillah dapat la tampung duit poket.eheee

No comments: