Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Tuesday, March 06, 2012

3rd day with herbalife

assalamualaikum :)

sepatutnya aku update blog semalam sebab hari ni hari keempat.tapi xpela.semalam x sempat la. :P

ok.

breakfast
cam biasa bangun2 tido breakfast amek shake cappucino tu :) lepas tu tido balik sebab kelas pukul 11.haha
aku ingat nak bagi shake kat customer time kat fakulti.tapi semua nye busy.hoho.
so xpe la.

lunch
haa masa lunch nie aku ingat nak amek shake je sebab aku sengsorang kat fakulti xde geng nak g makan.biasalah da aku sengsorang g amek subject tu.da kene masuk kelass dak2 1bitd.da la xkenal sesapa kecuali lenturer je.hahahah.nasib nad msg ajak g makan. :)
baru je parking kereta da si nad nie sibuk nak timbang berat kat tanita tu.timbang je la.layankn aje! hahahah
oh aku makan nasi ayam kat taman mini malaysia tu~~

petang lak ada kelass dari pukul 2-6.lemau mak ai nak tunggu.hahah
kelas kol 2-4 leh tahan lagi.mantuk2 sikit2. masuk je kelas pukul 4 memang xleh tahan la kan.adoiyai.
time kat kelas tu la baru aku teringat aku ade radiant c face quencher.apa lagi.keluar g bilik air.nak men spray muka kat dalam bilik kuliah.cam segan pula aku kan.hahahha

face quencher yang botol kechik tu.yang sebelah dia tu pencuci muka :)

g toilet spray2 sapu2.terus segar mata aku.hahaha memang terasa la kulit jadi segar.terima kasih herbalife :)
da segar masuk kelas memang x sabar nak habiskan kelas je la.:PPPP

habis kelas last tu cam biasa g training hoki.dan macam haritu gak.xletih tapi peluh cm air terjun.hohoho.

time malam nie best! hehe
junior2 aku dtg umah nak amek barang.yang beli sorang je.hehehe.da timbang2 catit2 tetiba diorng nak beli teamix 100g.heee kongsi2 duit beli teamix.comel je aku rase.hahahah sama2 la kita jadi sihat ye dik :)
dan malam tadi gak diyana datang umah aku ngn membe dia.aku knal dia kat fb je.sbb budak utem and ahli herbalife gak.hehehe.nasib la dia datang.dia la terang kat aku ape function2 tanita tu.hahaaha terima kasih kawan :)

dinner
sebab lunch da makan.so malam aku minum shake je la.tetiba si jendul ajak aku g teman dia makan.aku pun teman je la.sambil makan sup ayam.hahaah sup ayam memang da sedap da! tapi spoil sebab cili padi bnyak gila.adoiyai aku da la x suka kalau makan sup ada cili2 nie.kalau nak makan pedas baik aku makan asam pedas je terus! xsuka langsung sup2 yang ada cili padi nie la.

oke habis diari makan hari ketiga aku.

hehhee.nak kua g dinner tu.aku saje je la nak pakai seluar yang aku beli time diploma dulu.sebab 3 4 minggu yang lepas aku sarong seluar tu bagi aku nightmare betul! aku pakai.ok rase ketat.tp sebabkan hati nye pasal.ketat sikit je kot.sluar nie kan memang fit sket.so ok.keluar g mydin.baru jalan dari parking masuk mydin.aku terus ajak ama balik umah.sebab nak tukar seluar.sakit la weyh pakai seluar tu! jalan pun xselesa.lemak terlebih betul la! tapi time tu memang berat pun. 54kg.hohohohoh~

malam tadi saje je la nak try kan.hehhehe.da x ketat,rasa selesa je pakai.heheh suka gila aku!
seluar jeans yang aku selalu pakai g kelas nie pun aku da rasa longgar sikit2.hee.
aku msg member aku bitaw.dia pun cakap seluar dia pun da rasa longgar2 sikit.dia pun baru minum 2 3 hari nie.heheheheheh 
ade orang awal2 kalau berat turun sikit je tapi shaping dia banyak.
dan YES! aku da terasa shaping yang berlaku :PPP


serius product herbalife berkesan!

si jendul pun cakap pp aku da kechik sikit.ngeee~~
aku tengok si jendul.kulit muka dia nampak licin je.selalu kering kasar je.hahaha.
nak cakap dia da berisi.xnampak sangat.kene timbang dulu baru tahu.dia kan kurus sangat~

lupa nak beritahu.so konklusinya

hari ni melantak

shake x2+nasi ayam+sup ayam+roti si azza 2 keping+teamix 2liter+air kosong 1 liter :)


so pada sesapa nak order herbalife product nie.meh la contact2 aku ye :)
kt form atas tu or email or kt fb or kt twitter :)




1 comment:

Farah Diyana said...

wahaha.maseyh pikah!
nnty kita lepak sama2 lg ;D