Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Thursday, March 08, 2012

hari ke 5 with herbalife

assalamualaikum :)

mantuk nie.cam biasa update sebelum tido.hehe.update ringkas2 je ea.t kite update balik.

breakfast amek f1 shake vanilla+f3+jus lemon :)

lunch

hari ni rajin terlebih so masak sup ikan gelama+nasi putih.
aku mmg suka makan sup ikan.tapi nie aku masak macam ada yg kurang je rase dia.huhu.da lama gila x masak.skill semua da kelaut~~haiyo!

dinner
f1 shake+f3+jus lemon.


haaa hari nie first time g shake party :P
first time cerita experience consume herbalife dekat orang.hoho
first time timbang berat orang2 yang aku xknal.haha.
jeles tengok farah@diyana ngn epie leh bawa kawan2 untuk share pasal herbalife nutrisi nie.
aku datang bawa diri dengan ama dengan scanner badan je.hahaha

one day t aku nak buat shake party aku sendiri.amin :)

oh hari nie tambah rezeki lagi.junior bayar duit teamix dengan captain hoki beli shake.boleh tahan gak pakwe ko daya.ble nak kawin?hehehe

oh tadi mel aka amalina peter msg aku.hehe.aku segan kalau dia msg aku.yela dia da la jauh kehadapan dari aku.tapi serius orang2 herbalife frendly dia da macam family je.hehehe
aku beritahu dia aku da jadi senior consultant.which mean aku da dapat beli barang herbalife dengan 35%. discount.hek2
kalau korang nak discount senang je.jadi ahli! terus dapat 25% discount.
nak taw rahsia aku makan herbalife tanpa keluar  duit belanja harian dengan dapat extra income?
contact aku :)

-hidup nie jangan jadi parasite-

aku bersusah payah cari duit sanggup ikat perut sebab nak wat business herbalife,beli tanita sambil dapat turunkan berat aku dan share nutrisi selular nie.sebab aku boleh nampak masa depan dalam herbalife nie.walaupun ade yang pandang negatif kat aku.xpe.yang penting mak aku,ayah aku,family aku pandang positif.heheheheheheh

mak aku memang suka benda2 business nie.sebab mak aku pun kaki wat business in catering,jahit manik.
aku nak masak2 nie memang fail la.jahit manik tuk baju sendiri tu boleh la.tp aku lagi suka kalau mak aku yang jahit.cantik kemas je.hahahah  :)

haritu mak aku pm aku tanya da makan belum? business da jalan belum? mak nye business da jalan da~~ hahahahaha
rindu plak nak duduk rumah nak makan masakkan mak.duk rumah heaven makanan sentiasa ada atas meja.hahahah

1 comment:

Farah Diyana said...

pikah bole buat jgk
BELIEVE!
double the talk,double the business
cakap dengan ramai org pasal herbalife..dpt sales sikit,keluar modal,buat shake party
kalau nk buat,tell me
kitorang bole tong2.joint venture.jgn risau sbb takde team.kitorang bole tlg pikah :)