Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Tuesday, March 13, 2012

herbalife hari ke 6 7 8 9 10.

assalamualaikum :)

heee jumaat,sabtu,ahad,isnin xupdate blog.
hari nie selasa.
sorry le busy dengan x sempat nak updatae.balik keje je terus tidur.xlarat nak hadap lappy. :P

ok.da jum start hari jumaat nye cite makan.

jumaat

breakfast f1+f3+susu strawberry. nie pun minum time otw g kerja.hahahaha.bangun da lambat.nasib la nak wat shake nie senang.tuang susu tuang f1+f3.goncang2 cawan shake time turun tangga.masuk kereta minum! senang sangat! breakfast yang simple tapi nutrisi dia ada 50!

oh kerja jadi promoter mahkota parade aka MP untuk 3 hari je.
biasa la kalau jadi promoter nie nak lunch pukul 1 memang x dapat la.kalau xsilap aku lunch pukul 3.30 rasenye.
gila lewat.nasib ada teamix! bagi energy+burn kalori sekali.heheheh.tapi yang pasti bagi energy la.kerja dari pagi sampai malam.ada je tenaga walaupun kaki la sakit gile oi berdiri lama2.haishhh.
sementara nak tunggu lunch break yang lama gila nak tunggu tu.aku g beli roti kat kedai roti.lupa nama roti.sedap!

lunch makan nasi goreng kerang.sedap! semua aku makan semua sedap.hehehehe.

dinner break 30minit je.shake dalam kereta,kereta jauh plak.makan la biskut famos amos je.aahahahah
balik kerja terus buat shake.minum dan tidur! hahaha

sabtu

breakfast
minum shake!

lunch
pukul 4.30.makin lama makin lewat plak.haish..
makan mee kari! banyak gila mee kari dia aku makan separuh je.banyak dan sedap plak tu.hahaha

dinner
balik keje minum shake tidur!


ahad

breakfast
shake cam biasa!
start your day with nutrition.

lunch pukul 4.30 T_T
makan nasi goreng kerang.sodap! baik korang try! kedai depan sekali kat foodcourt tu.heee

dinner.
xsempat nak minum shake.balik terus pengsan.hahahahah

tapi serius minum teamix ada je tenaga.so x mengantuk.sales pun banyak buat.jual mouse! jual keyboard! sampai abang challenger tu puji kteorang pandai wat sales!!! kan bagus kalau aku jual shake aku macam aku jual mouse logitec tu.hahahhaha.

tapi memang best la kot.sebab ade geng kan ngn si jendul nye perangai lagi.hahahaha macam la aku xtaw dia ade jeles2.boleh nampak la yang! haha.xyah risau la.kita da janji kan ;)

eh haa.mengarut pasal si jendul plak.
semalam petang isnin tu aku demam.kepala sakit je.da tidr pun still sakit lagi.jendul kate aku demam sebab xcukup rehat.miera pun kate camtu.yela kot.hari isnin kelas kol 8 pagi T_T.
so minum shake minum air bebanyak mkn panadol tidur.esknye aka hari nie sihat da.hehehhe

hari selasa hari kesepuluh!
breakfast cm biasa shake!

lunch
masak n makan sup sayur je.sebab perut meragam.makan nasi nak muntah.nie mesti demam nye pasal.haish.

dinner
shake shake shake shake.

hari nie xde selera makan sangat.baru baik demam kan.padahal demam sehari je pun.hahahaha

oh oh oh!
hari nie aku timbang berat.hekhekhek.
aku nak upload pict result tu tapi ipod wat hal.pict blur.haish.t la tunggu da ade cam.ngeh2.

yang pasti
berat dari 54 turun 51.9=2.1kg (berat mmg dr dulu bmi normal)
body fat range dari 31.3% turun 30.8%=0.5% (still kategori obese)
basal metabolic age dari 29thn turun 27thn.
even nampak cam sikit je kan turun tapi besar maknanye bagi aku.hahaha lagi2 bila org cakap tummy da kechik sket pp da kechik sket.jrawat pun da kurang.hehehehe yang pasti aku rasa badan aku ringan,terasa shaping yg berlaku lagi2 bila da boleh sarung seluar time dip and sejak minum herbalife nie aku da x tidur petang! hahaha ^______^


kengkadang korang xperasan ape yang korang da nampak kechik sikit ble minum herbalife nie.tapi orang sekeliling korang yang nampak.yg tang pp da kechik tu mmg aku x perasan.tapi perut da flat sikit tu mmg aku perasan.hehehe berat aku memang dalam bmi normal je tapi aku nye fat range tu yang da masuk obese.cer korang bayangkan.orang memang akan cakap aku kurus je xde la besar sangat pun.yes aku mengaku aku xde la gemok obesiti tu.tapi sendiri nye badan mestila sendiri tahu kan mane lemak2 yang terlebih tu.hohoho.
lagi2 cam aku yang memang dari kechik kurus kering je tetiba da umur 20++ lemak masuk obese plak.

seriusly korang cubalah product herbalife nie.memang berkesan!!





No comments: