Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Monday, April 25, 2011

pentingkan diri dulu :)

pentingkan diri?
kalau kite x pentingkan diri kita.sape lagi yang nak jaga diri kita betul x?
orang lain selalu kata dia tu pentingkan diri.
tapi yang orang lain tu x sedar ke yang diorang tu pun pentingkan diri sendiri jugak  :)

lebih baik baiki diri dan majukan diri sendiri.
sebab orang lain tak kan tolong kita sangat pun sebab orang lain pun ada diri sendiri yang perlu dijaga.

orang lain lagi senang nak cakap pasal orang lain.tapi tak pernah nak fikir yang diri diorang tu pun sama je :)

jadi secara konklusinya. lebih baik pentingkan diri sendiri dulu kan~~
so aku takkan biarkan sapa2 pun jadi halangan untuk aku berjaya dalam hidup aku :)

dan dalam dunia sekarang nie.perempuan perlu berdikari/ berdiri atas kaki sendiri.
xperlu nak harapkan orang lain sangat. :)

2 comments:

Auntie Nenet said...

betul tu yang. setuju sgt2!
selfish utk kebaikan diri sendiri mmg digalakkan. hehe

~ariFFin~ said...

bukan sahaja perlu berdiri atas kaki sendiri..malah berkaki lebar (berkaliber) dan berdada sexy(berdedikasi)...sume tu kene ada jugak kan..hehehe