Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Tuesday, April 19, 2011

lari lari!

jeng jeng jeng! hahaha
saya sedang melarikan diri.shhhhh.jangan btaw sape2 ok  ;)
kite bitaw kat awak je nie taw.hahha.


gila ngarut nak tulis camtu. nie aku kat tempat cousin aku.saja je lepak2 tempat study die nie haa.nak usha environment budak2 yang bakal study luar negara nie.huahuahua.
pe yang best?
bilik die la best klo nak dibandingkan ngn U aku.sebab U die nie U swasta so stiap bilik ade acon~.tapi aku x kesah sgt pasal acon die.tapi condition nak study tu cam mantap la kalau dapat bilik camnie.sebilik 2 orang je.heaven tuu.

oh cousin aku nie die tajaan jpa.tu yg study kt sini. pe yang pasti ramai cina ngn foreigner la bila aku merayau2 kt area U die nie.
borak2 ngn kezen aku nie.die cite pasal couple hunting.t aku cite lagi ea.aku nk smbung study jap.ko ingt aku datang sn nak njoy je ke? lu silap beb.hahah.

-aku buhsan kt umah sewa aku tu.n aku xde mood study kt umah tu.lagi2 kipas bilik aku rosak kan.lagi la aku malas- ;P

2 comments:

Tie HT said...

mcm best jer bilik cousin ni..btuah badan

anumuchan said...

Salam.bw here^^ nice blog :)
Feel free to visit me @ frommetoyou~
:)