Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Sunday, April 17, 2011

exam~

lama x menulis kan.heee.
sekarang da minggu study week.tapi still ade keje nak kene submit T_T.
wohoooh! exam kali nie memang bederet gila la!
nie paper2 yang aku kena amek.

26/04/2011 - database
27/04/2011-artificial intelligence
3/05/2011  -database admin
4/05/2011  -data structure & algorithm
5/5/2011    -software requirement design
5/5/2011    -database design.

aku nie nga wat degree major in database management.tu yang subject aku banyak database x hingat punya! hahaha   :)

wish me luck.
doakan saya berjaya :)

4 comments:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

ohh..kire budak system la ni kan..

sy amek subjek database management sem ni..baru diploma part 4..hehehe

boleh mntk ajar kt senior ni..hehe

n a d said...

paling like la!

5/5/2011 -software requirement design
5/5/2011 -database design.

haha! nasib baik sem ni aku x de dua paper sehari ^__^

Anonymous said...

samalah kita xde gap...
30 April, 3,4,5,8,9 May...semua critical subject... pengsan dlu... ahahahaa.... btw, all the best and good luck to you! =)

pikaka said...

thx korang! gud luck jugak ok! :)

nad! ko g jauh!! hahaha