Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Saturday, March 26, 2011

noor syafiqah abdul alim :)

assalamualaikum :)

da 22 tahun nie aku hidup kat muka bumi nie dengan nama noor syafiqah binti abdul alim.
dulu time kechik2 aku cukup x suka kalau ada orang lain nama syafiqah juga.hahha
padahal sepupu sendiri pun nama shafika jugak(cmtu kot eja nama die.).hahaha.sebaya pula tu.
tapi bila semakin membesar aku banyak jumpa orang nama syafiqah dan syafiq  :)
dan aku rasa benda tu comel sebab ramai pakai nama syafiqah dan syafiq dan xkesahla eja camne pun asalkn bunyi nama cmtu.dan ini statistic menunjukkan nama itu sangat digemari ramai dah hotstap masa zaman akhir 80 an dan awal 90an! hak2.sebab yang aku jumpa semua lebih kurang umur aku je.dan semua yang aku penah jumpa yang nama syafiqah dan syafiq nie cantik2 comel2 dan kacak2 orangnye.xpernah lagi jumpa yang hodoh.hak2. =P

kalau x silap nama syafiqah nie penyayang.patut la aku suka sayang orang dan suka orang sayang aku.kehkeh.
sayang family && friends && siputeh && macam2 lagi.
tapi sekarang nie aku macam nyampah dengan siputeh nie.suka2 die je nak tido g tido atas katil aku.banyak cantik perangai ko kan putih!xpasal2 aku kena bagi space kt ko kan.da la tidur kt selimut plak.mengada2.
eh siputeh tu kuceng kt umah aku.kuceng jantan yg x macho langsung tapi cantik.hahha
tapi aku suka gile tengok si kelabu.sebab die kucing yang nampak gagah dan macho.dan setiap kali aku balik umah dia mesti ada luka baru.hak2.tapi mak aku x ske si kelabu masuk umah sebab die kencing sepah2.haha.
eh pehal cite pasal kuceng plak nie.melalut sat.hahaha

aku sebenarnya nak tulis nama2 nickname aku.tapi tetibe da malas plak.perut pun da lapar.si putih nye pasal la nie.tetiba teringat kat ko.hahha
k la bye :)


im proud to be noor syafiqah binti abdul alim :)



1 comment:

n a d said...

im proud to be nadiah daud.
popular giteww. hakhak :)