Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Wednesday, October 05, 2011

hamster lagi :P

da 4 5 hari baru nak update cerita hamster.huahuahua.
ingat x hamster aku ade 3 ekor.sekor da beranak kan.so nie yang betina lagi sekor pula beranak.
tekojot besau den!
 aku nak bersihkan sangkar tetiba nampak baby hamster plak.yang baru beranak lagi ade 4 ekor anak dia.
so aku pun tukar la sangkar hamster tu.sangkar sebelum nie kechik yg amat.so nak tukar yg besar la konon.aku pun tukar da siap tukar2 kemas sme.aku pun kua la.malam tu aku balik.
tengok2 dia da makan anak2 dia.
hewhewhew.
 sekor da hancur,yang sekor lagi tinggal sekerat.yg sekor lagi xde tangan yang sekor lagi badan da sikit.
hohoho.
nangis la jugak kan.sebab terkejut.hahaha.
yela! aku mane penah tengok hamster kena makan.aku x sentuh pun weyh anak2 dia.pelik den dia makan anak2 dia.tapi si jendul kate maybe mak dia rasa terancam kot sebab tu dia makan anak2 dia or mak dia lapau.
tapi... ..
aku da bagi makan da sebelum tu.xpela xde rezeki kan.
t dia beranak la lagi kan.da la selalu tuttt.
hahahahahha

so sekarang hamster aku ade 7ekor!
hoho.
yg baby2 hamster sebelum nie da ade bulu~~~
 3 putih 1 hitam. hehehe
nanti2 la ea upload pict.malas plak nak cucuk cabel.hee

3 comments:

SayeZahidahadi said...

errrr ngerinyeee. ade gmba yg da mati tu x

kenyataanperasaan said...

siyes mak dier makan anak dier??? tak penah dgr pown. ngeri gile!!

serbasalah said...

lu kena asingkan..baru menjadi!