Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Tuesday, October 04, 2011

kereta&&awek


lelaki kata~~ kalau ada kereta mahal boleh dapat awek lawa walaupun muka lelaki tu  X hensem.

aku pun: OOOOOOOHHHHHH! BEGITU RUPANYA!!

so bf aku dulu xde kereta maknanya aku hodoh la ea??
sekarang bf aku da pakai kereta maknanya bf aku xhensem n aku da lawa la ea???
 hahahhahahahhahha!

xkisah la bf aku camane pun.janji aku suka bukan ko suka.
JODOH PERTEMUAN DI TANGAN ALLAH :)

mungkin ada betul ada x la statement tu kan.hati manusia manalah kita boleh baca.kalau boleh baca memang seronok la aku! hahahahha

oh.im on mission!

P/S: da3thnandistillloveyou.evenselalubertekakpun.:PP

No comments: