Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Thursday, February 03, 2011

repek

memang lagi senang untuk uruskan hidup sendiri je.bile lapa makan.bila busuk mandi.xkisah pukul berapa2 pun.sebab perut sendiri kan.hek2.tapi bila kena uruskan adik-adik nie.memang bagi aku cam letih sikit.kena masak on time.kemas umah.basuh baju bla bla bla.lagi2 kalau ade adik yang sekolah rendah.haru!

serios! letih.haha.
time mak aku g g holiday ke china tahun lepas.memang letih bai uruskan umah seminggu.rasa macam kerja xhabis2 je.haha.camno nak jadi mak orang pika oi! baru urus adik2 da letih.hahaha.aku nye perangai kalau aku nga penat aku lagi kuat marah.yang selalu kena marah adik2 aku ngn ama.tapi kalau da penat.semua pun aku marah.abang aku pun aku marah.pedulik hape aku.sepahkan umah je pandai kemas malas.aku pun kaki sepah gak.tapi sejak2 duduk hostel ngn umah sewa nie.xde la bersepah2 sangat kan.pandai la kemas jugak.;P

bila da kena hidup sendiri nie.da pandai la atur hidup sendiri kan. umur da 22 tahun da aku nie.kalau ikut mak aku da ade anak sorang da.tp aku x la.keja pun xde~apetah lagi harta~ hahhaha
sejak2 kawan aku sorang tu da kawin da selamat ade hero baby sorang.peh! tetiba aku rasa aku dewasa kejap.hhahah.membe aku da jadi mak orang da.ko wat aku rasa dewasa jap husna.kejap je la.hek2
sebab aku rasa aku kechik agy.heeeee 

1 comment:

bact said...

gua rasa macam paham je apa lu nk..
hahaha


bagus3..cepat propose kat bf lu..