Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Thursday, February 03, 2011

nak belajar crochet !

teringin nak belajar crochet  :)
ada sape2 nak ajar aku x? hahaha
lawa la wat crochet tu.tapi reti plak aku buat kan.aku usha youtube pun.aku still x paham.hahaha.
memang la kalau beli je agy senang.ye memang shopping pun best.hek2
tapi kalau pakai yang handmade tangan sendiri lagi best! seyes.kepuasan yang x terkata :)
lantak la orang pandang buruk ke xlawa macam kat kedai ke.tapi sebab tangan sendiri yang proses benda tu memang rasa bangga la.bangga atas hasil usaha sendiri yang da dicurahkan la.hehhe.bukan nye buat tuk show off kat orang pun.haish.buat untuk kepuasan diri sendiri je.tapi seyes suka tengok kat crochet beanie dengan beret.
ade je aku jumpa orang jual kat kedai2 sme tu.nak beli.tapi kalau buat sendiri lagi puas hati je.hehehe
tapi tah bila la aku dapat peluang nak belajar benda tu kan.nak belajar kat mana pun wa xreti woooooo~~~
 comel je kan.aaa geram je tgk.hak2
 nie pun style gak  :)

 
 yang nie memang menarik ah bagi aku.lawa kan
     siap boleh jadi elvis agy.hahah.creative gileee.
haa.comel comel.agak2 da busuk campak je dlm washing machine.senang! hak2

siap boleh jadi rantai agy.cantik2.


ha amek kau.gila dasyaaat! hahaha
da siap rama2 g tepek manee2 ko nak.compem lawa gilaaaaa!
 macam2 pula lak kan.tp mampu tengok dan beli je la.nak buat.hek2.xreti la den.
 ha nie seyes comey2~fuhhhhhhhhhh

 da macam boot aku tgk.leh pakai bawa kt lua.haha.
tapi kalau tepijak paku.sndri mau ingat la yee.heheh

xkisah la korang pandang crochet nie buruk ke xlawa ke.minat masing2 selera masing2 kan.
tapi memang tabik spring kat sape2 yang reti crochet nie.tangan seni betul la korang! clap2.


fuhhhhhhhhhhhhhh~~


3 comments:

Nurul Ain said...

aku pun suka bnde2 cmni...comel jer...

pikaka said...

ha pe agy.ko blaja la buat ain.
t aku tempah kt ko.hek2

Nurul Ain said...

aku nie rajin plak kan...hahaha