Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Sunday, December 05, 2010

ohio! salam :)

hehe.da seminggu aku menghilang tanpa khabar nie.  :P
bnyak gak benda yang jadi dalam masa seminggu nie.t aku cite slow2 k.hee
aku x rancang pun nak lepak kt melaka smpai seminggu.plan nak duk 2 hari jek.last2 smpai seminggu 
aku kt umah maklong aku tu.haha.
macam2 la jugak aku buat.tapi bila kt umah maklong aku jek.kezenaku yg sorang nie keje die tido~ jek.
buhsan aku,hahaha

nie aku baru buat intro jek.t ade mase aku update story dia k.
nie aku kene tolong mak aku masak.
ada tempahan masak tuk kenduri kt surau malam nie  :)

No comments: