Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Sunday, November 28, 2010

u broke my heart!




nie kalau da patah.da siapkan material2 dia pun x guna kalau nie patah!
proses cantum2 takkan berjaya kalau nie da patah.cantik bukan.ye.padan muka aku,
g gatal sangat tangan tuka2 pehal.kan da patah.ye bagus.nie kali ke 3 aku patahkan.
pastu setelah penat geledah2 aku x jumpa2 benda nie punye spare.
seronok sungguh perasaan ini.rasa macam nak sepuk sekor2.adoyai~
mesti korang bajet aku terrror sangat sampai 3 da patah kan.toksah la bajet.sebab aku beginner bengong la
sampai benda nie patah banyak kali.padahal nak jahit satu barang jek da 3 kali patah.terror bukan!
papepun aku da siapkan wallet tuk diri sendiri.miahaha! t aku upload yee.
comeyyy~
perasan jap.hek2.n mestila warna baby blue oh yeah!fav color! oyeay! 
kekekeke

papepun aku kena  beli jarum la gamaknye.
sampai skung x jumpa2.tu yg tulis entry nie.
 fedup da cari.miahaha!

so guys,just for the wallet update yeeerrr~~~   ;P

p/s : sok nak g jalan ngn mak g jalan tar~~

5 comments:

Ken Wooi said...

apa yang broke?

Si-D said...

ganas naw...huhu...

waa besla dpt jln2...jeles tol men dgr nye...hihi

Nadzirah Roslan said...

kirim selendang!hahahaha

pikaka said...

ken: jarum lee.

shidy:haha.jln tar je pun.xde makne nak jeles.

nad: ko nak selendang pe? haha

Nadzirah Roslan said...

alah lambat bace. hmmm pika, kalo pegi la nanti tolong belikan selendang mcm kita beli kat mydin tu. beli wane cantik2 mcm ungu pekat ke. pape je jnji cntik n xmahal.