Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Saturday, November 27, 2010

muda lagi la

salam satu malaysia!
(sila gune cara yb2 bagi ucapan yek.kekeke)

hari sangat penat.tapi xnak cerita pasal penat tu.nak merepek2 je dulu kat sini.lama da xmerepek2 kat sini.
dulu rajin jugak.oh ye!
ramai kazen2 aku nak kawin arini pun ade sorang kazen aku kawin.tapi tapi.kenapa la ada orang tanya aku bila pula nak kawin. erk!

saya muda remaja lagi la.masih ada yang ingat aku sekolah menengah taw x! hehhehe.
biasala tu dikurniakan badan dan muka yang comel.memang la pandang macam budak2.hahaha. gila perasan!
pape pun perjalanan aku masih jauh lagi.nak habiskan degree dulu pastu kerja.enjoy duit gaji sendiri dulu.pastu baru fikir pasal kawin.insyallah...  :)

kena kumpul duit banyak2 kalau nak kawin ye rakan2 sekalian.
ini saya belajar dari pengalaman melihat sekeliling. kaki observe 
sket aku nie.hahaha!


kan aku da cakap muka aku xmatang.
agak2 umur aku bape?

8 comments:

amalina wahida said...

muka tak matang, tapi perangai matang tak??? =P

pikaka said...

hehhe.
tepuk dada tanya selera ko la ama.hehhehe

ttibe tringat aku slalu nyanyi lagu
twinkle2 little star dulu.haha

amroll said...

akak kiut.nk ngorat bley?hee

. said...

mcm umur 12 tahun. hahaha

pikaka said...

amroll: ngorat lee klo dapat. :P

nad: biase.akak mude.haha

amroll said...

alaa buley lee.hee.

joe [budakblink] said...

ama dpt ape 2 pika?kehkehkeh

pikaka said...

dapat makan penampau.
ko nak? hak2