Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Tuesday, February 16, 2010

im back!

yosh!

da dekat seminggu x update.
xde mood.
dengan layout dulu ilang.pehal tah.
da la aku suka dengan corak bangunan tu semua.
so ni la yang ada.

ok pika.
mari belajar! naik cuti ada midterm menunggu dengan pd yang x buat2 lagi nie.
start hari nie aku nak study.
hohoh!
xnak layan gokusen dah.mampos x jadi buat keja layan cite gokusen tu jek.
da la ada 3 season.haha.tp best woh!
aku da tengok da cite tu tapi ni aku tengok agy sekali.haha
cite tu da buatkan aku terfikir tentang macam2.
kerjaya.masa depan.family.
mari tentukan kehidupan anda.lupakan cinta untuk sementara waktu! haha.(ada macam xde)

6 comments:

Sang SyaffeQ said...

gud!! martabatkan diri sndri k

blajar rajin2

blas jasa mak ayah

:D

pikaka said...

haha.thx syaffeq!
name da la nak same je ngn aku.hehe

Nurul Ain said...

study2..chaiyok pika..hehe

Edda said...

selamat menuntut ilmu..

joe [budakblink] said...

syafiqah mahu lupakan cinta??? amat mustahil sgt 2

pikaka said...

caiyok2 ain!
haha
thx edda!

ko nie joe.lupe kejap jek.time nga study lupe la cinta.da habes stady ingt la ama balik.hak2