Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Sunday, January 17, 2010

haiti.belasah kejam

online.bace kosmo online.

kejamnye manusia.aku tawla mencuri tu dose.tp cara die dihukum tu x bebaloi langsung.org yg belasah die tu xde hati perut ke.suke2 je belasah smpai mati pastu bakar.xsepatutnya org tu kene belasah smpai mati pastu bakar.klo ikut hukum hudud pun.mencuri kene potong tgn kan.baru la same rata.nie smpai ilang nyawa.pastu bakar mayat org tu.memang aku kecian la kt mangsa tu.aku x kesah la ko mencuri sbb apa.tp tak patut dia kene cmtu.kejamnye manusia.selalu lelaki ah yang belasah2 smpai mati nie.tukang belasah plak ramai2 pastu belasah sorang jek.peh!mmg dayus ah lelaki tu bg aku.kejamnya macam takde hati perut langsung.

kita sesama manusia nie.layan ah elok2.penuh kasih sayang.tak yah ah sampai mati ko belasah2.pelik tol la.klo ko angin sangat pun agak2 ah.aku pn angin gak tapi xde ah smpai mati anak orang.belasah orang agy la x penah.buli adik selalu la.hehe.

xkira la apa sbb dia mencuri.xpatut dia kena cmtu.gugu.

aku xsanggup nak upload pict org tu.korang usha la sndri kt paper k.

p/s aku pun slalu kene buli ngn si gemok.huk2

8 comments:

joegrimjow said...

dah xde agama
mmg r macam tu

nursarah said...

Allah dah sediakan hukuman terbaik taknak laksanakan. inilah padahnya.

touyakaruma said...

Perthh memang kejam

pikaka said...

taw xpe.kejam sungguh!
harap semua kawal perasaan marahnye.
marah itu sifat setan.gaga

PeJuAnG HiDup said...

tp, klu difikirkn, ini merupakan satu pngajaran kpd yg bkl2 pncuri. apa yg akn mereka hadapi klu kdptn kelak.

pikaka said...

yup2.betul tu.
tp kejam sgt la.hhuhu

Bungakopi said...

zmn skrg org suka bertindak ikut perasaan..(dulu2 caner pulak eh)

::aMaD:: said...

apabila tgn dan kaki menjadi alat utk pengadilan,ttp tidak menggunakan akal,maka begitu lah jadinye..

manusia akhir zaman..