Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Tuesday, January 19, 2010

1Dboyz follower 50 ^^




1dboyz adalah follower ke 50 aku.tahniah.hehe.
oleh itu,aku akan review blog 1dboyz nie.hehe

blog 1dboyz bertemakan warna merah.manyak ong woh ini color.hehe
1dboyz suka merah ea.same macam mak saya lah.haha

apa yang menarik dalam blog 1dboyz nie.urm.1dboyz nie blog taman perumahan ke?hehe.
aku rasa blog nie pasal aktiviti2 perumahan sri manjung ea.hehe.blog nie memang menarik lagi-lagi sebab
1D Boyz adalah sebuah kelab remaja yang terdiri daripada remaja-remaja dari Fasa 1D, Seri Manjung, Perak. 1D Boyz adalah dibawah naungan Biro Pembangunan Remaja & Belia Surau An-Nur Fasa 1D yang dikendalikan oleh cikgu Shuhaili. Kelab ini telah aktif dari tahun 2005 sehingga kini. Pelbagai aktiviti-aktiviti telah dijalankan oleh 1D Boyz.
menarik kan.hehe.memang untung remaja2 sri manjung nie.hehe
plus blog ini juga menarik sebab banyak info-info dan knowledge yang kita leh dapat dalam pengisian blog 1dboyz ini.untuk dijadikan pedoman,menambahkan ilmu2 agama.dan blog nie pun lawak jugak kan.haha
aku paling suke pict basikal tu.hak2


remaja sri manjung.anda beruntung ada blog. ^^
inilah dikatakan memanfaatkan teknologi terkini. ^^

korang boleh click name 1dboyz untuk pergi TERJAH blog itu ok.hehe



-so selepas ini,aku akan wat review untuk follower aku yang ke 63 dan 64.-hehe.tahun parents aku lahir.hak2-

5 comments:

joe [budakblink] said...

ahahaha pancing nampak??

pikaka said...

a'a pancing.tp prob nye skung.anak ikan aku ade kt ko.ko amek ikan aku x pulang2 agy.hak2.bile nak bagi balik anak ikan aku tu?hak2

sengal ko joe

hak2

Unknown said...

pernah gi ke blog 1Dboyz

pikaka said...

pernah la.klo x.xkn la leh cite pasal blog die sme nie syg oi.haha

knape?ade salah info ke?

1D Boyz™ said...

thanks for review our blog...