Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Wednesday, December 05, 2012

love :)

Salam~
heeee.lama gila x update blog.padahal selalu je masuk tp g sibuk baca blog orang lain je.ngeh2.
dah 3 bulan aku buat internship kat petronas nie.so far so good la walaupun kadang2 bosan.huhuhu

oh bulan lepas abang aku kawin.so sebagai adik yang rajin n satu satunya anak perempuan mak aku.memang banyak kerja kena buat!!

entah kenapa tetiba aku rasa nak menjahit love2 untuk wedding abang aku.banyak jugak la blog2 felt craft yang aku usha2.hahaha.rupanya banyak blog2 b2b nie.bagi yg xtaw b2b tu ape.b2b tu bride-to-be.
seronok baca blog2 b2b nie banyak buat diy tuk majlis diorng.dari baju hingga la ke pelamin.

so konon2 aku jahit love2 nie as saje2 je la.
mengisi masa lapang kononnya.aku pun xingat berapa banyak aku jahit.hahaha.
tapi banyak la jugak ada la dlm 400 kot~
sebab 1 meter felt leh dpt dalam 80pcs kot if x silap.
memula aku nak buat dlm 50 pcs je.saje untuk isi beg2 untuk orang2 marhaban.tapi bila tunjuk kt mak aku natang love tu.mak aku suh jahit lagi bia banyak.so tu yg dari 50 jadi 400 tu T_T

kat bawah nie la love tu.nie yg reben kt atas.yang lain ada yg aku buat reben dia kt tepi.kat reben tu ada tulis
-selamat pengantin baru-
tapi tu la.aku lupa nak amek pict time love2 nie ada banyak.nie pun pict time majlis da habis.nasib aku dapat rembat satu wat sangkut kt beg.ahahaha.

             biasalah amek pict pakai ipod je.tu yg pict   
xlawa.hee 


                heee.untuk orang2 melaka yg merindui aku.
                   nah pict aku kt dalam offiice.
hahahah


           oh.alang2 da menulis nie.aku nak cakap.
if nak lose weight/gain weight/skin care/improve stamina in a healthy way.mari minum shake herbalife.hehehe.
nak order felt craft pon boley.hahaha

                 leh email kat sya_fikapika@yahoo.com
                                    garpuu@gmail.com
                                and call 010-2752451 :)

No comments: