Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Friday, July 27, 2012

hello!

assalamualaikum!

lama gila xtulis entry haaa.nampak x kesibukan aku sampai nak menulis pun xda masa.for the past few month  
memang banyak gila kerja yang berderet2 tunggu even sampai sekarang pun still sibuk.hohoho.
psm,final,psm,infosys,psm.lepas tu  LI,cari kerja dan grad dan seterusnya.semoga allah memudahkan perjalanan hidup aku ini.amin.

sejak2 da nak habis belajar ni.pemikiran aku da lain sikit.xtaw la sebab matang ke ape ke.tapi memang banyak perkara nak kena fikir pasal hidup ni.and one of the reason aku join infosys nie sebab nak mantapkan diri menempuh alam pekerjaan.hohoho.ye aku sedar study aku memang kelaut sikit ape tah lagi

pointer aku.hahahaha.bila terpilih dapat infosys nie serius happy tp risau! sebab programming skill aku memang miahaha terjun lombong nye tahap.

masuk infosys nie nak x nak memang ko kena belajar kena buat assignment dia yang setiap hari dapat and kena hantar hari itu juga.bayangkan busy x busy kan.heee. 1st time kena buat project.wa stay lab sampai kol 4pagi la weyh.hohoho.nasib baik dak2 infosys nie baik2 share2 ilmu.heee.setiap module ada project.sebelum nie ada module c,logical thinking,rdbms,oracle dan next week hadap java.oh serius aku paling risau java.sebab aku ada 0 knowledge pasal java.hoho.last blaja java time dip lepas tu da xhadap2 da.setiap satu module tu ada assignment hari2 and project kena siapkan termasuk test.dan setiap kali test aku dapat paras2 hidung je.hahahaha.nasib la rdbms dengan oracle tinggi sikit dari paras hidung.hahahaha.thanks pada member2 kat infosys nie n tenaga pengajar! heee. tetiba aku suka wat program plak kan lepas belajar c.haahahaha. doakan saya berjaya dunia akhirat.n salam ramadhan :)




No comments: