Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Friday, April 06, 2012

what march had given to me?

assalamualaikum :)





tajuk cam hape kan.hehehhe
alhamdulillah bulan march nie memang bulan pertama aku buat business and consume herbalife :)
banyak benda aku dapat.positive negative naik turun.macam2 la.hehehe

member aku baru je retweet ayat ni

"The first move is always awkward."

yup agree! first time aku g hom,first time g sts n insyallah minggu depan first time pergi ZERO TO HERO!!
first time bawa kereta sem ni.first time buat business tu x la.sebelum nie aku jual detox foot patch tu.hahaha

serios business memang bagi rezeki kat kita :)

aku yang jual detox yang income kechik tu pun.alhamdulillah dapat extra income tuk g tengok wayang,makan2.hahahha

so tahun 2012 ni banyak benda first tima yang aku buat.hehehhe
dan setiap yang baru first time nak buat tu memang rasa awkward gilaa.

first time g hom.aku xkenal sesiapa. X KENAL SESIAPA LANGSUNG! even nani message suruh jumpa kawan dia mel  pun.aku x jumpa.hahahaha.habis hom aku terus cau! kehkehkeh.

alhamdulillah last week aku g second hom aku.hahaha.dan kali nie da ade geng nak g.g ngn farah n epi :)
siap bagi testimoni kat depan lagi.heheh.orang kata sharing is caring.aku just share apa yang aku dapat kat herbalife nie.sebab aku terbuka hati nak buat herbalife nie lepas dengar sharing dari amalina peter kat hom tu :)

thank you for sharing your story :)


sejak aku buat herbalife nie apa yang aku dapat.

bahan membahan


.hahaha tipu la kalau aku kata xde.membe bahan2? itu perkara biasa.hahaha its just a joke btw.aku x amek hati pun.sebab hati aku pun memang cam xde perasaan sangat pun.orang nak kata ape kate la.hahahaha.tapi yang best nye geng jula julie.jula julie sangat!hahahah hampir semua buat business.business baju la jam la air kesihatan la. best kan buat business nie.hehehhehe.


training

yes! training memang wajib pergi bagi yang nak laju dalam herbalife.kenapa? sebab setiap kali aku g training walaupun masih boleh dikira dengan jari pun.aku akan dapat ilmu.xbanyak mesti dapat gak tambah ilmu walau sedikit pun.dan lepak2 dengan orang herbalife pun boleh tambah ilmu gak.sebab diorang semua jenis sharing~~~~ je!!
dan ilmu aku tentang herbalife memang sikit nak mampos.baru sebulan kan.memang la sikit gila ilmu aku.sekarang da dapat geng nak g training kat area2 kl tu. FARAH.hehehhe.ada geng baru semangat sikit kan.hek2.insyallah bulan 4 nie aku nak tambah2 ilmu.selain nak siapkan psm! oh oracle aku memang sayang kau!! heee.
tajuk psm aku pun aku buat pasal herbalife.hahahha.so syafiqah sila semangat!
next week insyallah aku akan g ZERO TO HERO!
so for those yang nak gapai impian meraka jom g herbalife event nie!
boleh contact aku :)

income



last month income.alhamdulillah.aku pun x percaya aku boleh dapat sebanyak itu.aku just target nak naik senior consultant. if korang nak guna product murah.join jadi ahli terus dapat discount.aku memang xboleh bagi discount sebab memang rules herbalife macam tu.plus da sign agreement.and if ada orang report aku bagi discount dekat orang yang bukan ahli.memang herbalife tarik balik id herbalife aku.dan aku xboleh buat herbalife da :(
eh.berbalik pada income.alhamdulillah last month income memang berbaloi dengan usaha aku.tapi tu pun da habis.hahahha.habis kat minyak kereta,bil2,sewa umah,makan hari2,kena pau. dan yang pasti buat herbalife secara part time.duit income dia lagi banyak dari aku buat part time kat kedai kek lepas spm dulu.hek2. part time kedai kek dapat 3 angka je.tu pun habis kena pau ngn adik2 yang kuat makan.hahaha.aku lagi suka habiskan duit belanja family aku je.heee.
 so if ada sesapa yang berminat nak earn extra money with herbalife.
contact aku 010-2752451 or fb aku  https://www.facebook.com/pikafika

positive

alhamdulillah aku dikurniakan dengan ramai orang2 yg bagi positive energy dalam hidup aku nie.dapat membe2 kat utem nie pun jenis kuat gelak kuat bahan! hahahha.orang2 herbalife jangan cakap la.sentiasa ada positive energy dalam diri meraka :)




perubahan berat.


                                                     current 
berat                               54            50.1


body fat range               31.3          29.1


basal metabolic age        29             25




jeng jeng jeng! hahhaha alhamdulillah stakat nie aku da turun 4kg dalam sebulan.ade lagi 4 kg to go.insyallah :)
aku risau peratus fat aku je sebenarnya.hahahaha.berat normal lagi tp fat percentege tu mak aiii.da masuk tahap obese! nasib aku ikut program herbalife nie body fat range aku da turun masuk kategori medium.alhamdulillah! hehehehe
yang tang basal metabolic age tu.lagi la aku suka! dulu 29 thn! mak ai tua siot.patut range normal +-3 thn umur kita.so untuk range normal aku between 20-26.skung sudah makin muda.heheh 25 thn.insyallah turun lagi.heehehhehh
dan aku taw ramai lagi yg ikut program herbalife nie turun banyak sebab diorng jaga makan minum air secukupnye.aku cm kadang2 terpeleot gak.hewhewhew.

if korang nak buat body analysis meh jumpa aku or datang umah aku.timbang free je beb!hek2 

side effect  :P  healthy effect!

aku memang minum herbalife nie memang untuk lose weight.tp alhamdulillah banyak side effect lain
lain yang aku dapat.
1st yang aku perasan.


bibir
nie aku amek kat google.hahha.
tapi bibir da jadi cmtu la.kehkeh!



-da xde kulit kering! nie mase 1st day lepas aku minum herbalife.serius aku perasan.sebab aku memang hari2 akan siat kulit kering kt bibir aku nie.sebab dulu ade bengkak luka kat bibir aku nie.so lepas da sembuh.memang selalu jadi kulit kering kt tempat tu.hewhew.sekarang no more kulit bibir kering! ^____^


energy



ini! memang wa cakap lu! terbaik beb! aku kalau main hoki atau g training.memang lapa time tengah2 lari tu.time tengah speed memang rasa perut panas je lapar je.sejak consume herbalife.peh! xlapar and sentiasa ada energy sampai aku pun pelik kenapa aku tengah speed xrasa panas je perut aku nie.hahahahaha. patut la messi dengan beckham minum herbalife.untuk sport performance.hehehhe


shaping


ini memang best! sebab aku da nampak perut aku da nak slim.hehhehe.flat tummy oi sapa xnak! tapi now still ada lagi spare tyre.tapi da kurang banyak.hehehhe.member hoki aku pun ada tegur pika perut da slim!heheheh suka aku.
seluar jeans aku pun da longgar da.tapi aku xnak beli seluar baru.tunggu sampai target baru shopping.hek2.sampai mak aku pun nak join minum sebab nak shaping perut je.hahha


resdung


aku nye resdung tahap kechik je.yang pastu pagi2 lepas mandi or time mandi mesti hidung aku gatal gila!! and bersin2! setiap pagi ye! and sejak minum herbalife nie aku pagi2 da xde rasa gatal2 hidung.bersin2 da.xde.ni pun aku baru perasan minggu nie lepas epie update status dia pasal resdung nie.lepas baca status fb dia baru aku perasan aku da lama xgatal hidung pepagi.hek2


kulit




yang nie paling best! aku pakai radiant c daily facial ngn face quencher.memang best! haritu dak2 class aku g wat gathering kat tanjung bidara.memang satu hari duduk bawah cahaya mentari je la.dengan duk berendam dalam air laut tu main2 ombak!best weyh!oh.jauh la tersasar.kulit burn memang la sebab aku xpakai sunblock semua tu.hahaha.tapi dah duh bwah mentari kulit mesti kering kan.so aku sembur2 face quencher tu je.terus segar moist2 je muka aku.hahaha.pastu aku basuh muka dengan facial radiant c tu.hehehhe malam nye.ramai la jugak update status kata MUKA PEDIH PERIT!! AKU XDE PUN MUKA RILEKS RASA LEMBUT JE.hehehhe.serius best pakai radiant c.sebab memang kulit rasa fresh n lembut je.ehehhehe lepas nie aku rasa macam nak tambah mask herbalife tu je.hehhehhe.healthy skin ah~~ bestnye~~ hehe


period pain




bab2 nie lagi la aku terkejut! selalu kalau nak period memang standart la kan pempuan kena period pain.alhamdulillah period pain aku jenis xteruk sampai xleh bangun xleh gerak.tapi aku kalau kena period pain memang nak baring je sepanjang rasa.dengan lenguh pinggang sengugut.kalau da sakit2 cmtu memang xde mood la kan.hewhewhew.bulan lepas tetiba je period datang tanpa khabar berita.hahaha.khabar berita tu sakit2 period pain tu la.gila heaven kena period tapi xyah hadap senggugut.BEST! 
xpayah la korang amek pil2 warna pink tu.drugs2 nie xelok untuk badan.baik amek shake herbalife.penuh nutrisi.aku minum tuk lose weight je.tapi macam2 kebaikan aku dapat sekali.hehehehe


so korang pilih. drugs vs nutrition.


aku xnak buat lagi sebelum dan selepas nye pict.sebab belum sampai target.hek2 t da sampai target memang aku buat.hehehe
dan konklusinya.memang banyak herbalife da bagi aku.alhamdulillah.thanks allah thanks herbalife.perjalanan dalam herbalife nie pun x mudah.tapi banyak perkara aku dapat.-peace-



gain weight lose weight improve health
contact me
010-2752451-syafiqah

No comments: