Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Thursday, March 22, 2012

happy day :)

assalamualaikum.

lemak badan i da banyak turun.lemak badan u?

hahha gile gedik ayat!

hehe sebenarnya aku nak beritahu badan aku da banyak shaping.orang lain maybe x perasan la.tapi aku memang perasan sangat la.lagi2 bila ko pandang perut ko.perut ko da x besar da x berlapis da kurang spare tyre tu!
yup! aku perasan perut aku da kechik.tanda lemak da kurang da hilang!oooo yeay!!
peha pun da kechik sket.pakai seluar pun terasa longgar tapi xnak beli seluar baru lagi.nak tunggu lagi sebulan baru beli.hehehehe

ada la member2 kata aku da masyuk da okb.hahhaha  okb stand for orang kaya baru!
nak capai okb tu belum lagi.aku baru buat herbalife nie xsampai sebulan lagi.tapi yang aku perasan la.aku sentiasa ada duit dan aku xrisau duit aku habis.memang aku xmenyesal la habiskan duit ptptn g beli herbalife :)
berniaga apa2 pun memang akan dapat untung asalkan anda tahu cara berniaga.
tapi aku suka buat business herbalife sebab dapat duit dapat sihat dapat tolong orang jadi sihat gak.
ada juga member2 yang troll2.xpe aku xamik hati pun.sebab aku taw apa yang aku buat.

alhamdulillah.dengan duit herbalife nie aku kena pau dengan family aku suruh belanja ikan bakar.mak aku la yang nak.hahahha
so malam semalam g la makan ikan bakar.
tengah2 aku siap2 pakai tudung.ayah aku masuk bilik pastu cakap.
ayah:'kita g makan sate je la.murah sikit'

hahahhaha.ayah risau sebab aku kena keluar duit banyak.heee

aku pun cakap la

aku:'g je la makan ikan bakar.xyah risau la.tadi baru hantar barang kat customer.so ada la duit'

kami pun g la makan kat ikan bakar muara sungai duyung tu.serios sedap!!
seronok je rasa dapat belanja family makan.semua happy je.memang la happy kan!! makan free!! hahahaha
mak aku siap cakap 'sedap makan duit anak2 belanja nie'.hehehehehe
nanti ika belanja lagi bila rezeki lebih lagi.amin.

ayah siap buat lawak kat kaunter bayar.
'k la g bayar dulu.nanti datang lagi.'pastu terus jalan laju je keluar kedai tinggal aku suh bayar.hahahahhaha
memang happy la lepak2 dengan family.lagi2 da nak 2 bulan xjumpa.nak jumpa selalu da susah.family da pindah kedah.memang jumpa semalam asyik gelak2 je bila borak2.macam2 story keluar! adik langgar dinding la.amek lesen fail la ape la.hahahah

oh.congrat to adik kembar aku napi bali.
rilek la der.even result ko macam2 ada.hahahha ika dulu spm xde A pun.yang penting ada kemahuan nak belajar dan ubah kehidupan. its just a beginning of your life. yang penting ko taw macam mana nak jaga hidup ko diri ko asalkan xhanyut kat dalam dunia nie.pape pun ika ade je untuk korang ;)



No comments: