Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Wednesday, February 23, 2011

bila tidak betul.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
gila kejap.heh.hari nie hari ke 3 aku nye midterm.sejak hari isnin hari tu midterm aku start!
gila x gila.aku kalau ada test2 sme nie aku jadi pendiam.kenapa aku jadi diam? ntahla.hahhaa.da memang bila exam aku jadi diam.nak bercakap dengan orang bertambah2 la susah.perangai aku yang nie pun aku x perasan.membe aku time kt teknik dulu yang perasan aku jadi pendiam bila time exam.kalau x hari2 kerja memekak merayau2 je kt kelas.fuh fuh fuh.sebenarnya aku da tension nie.hahahhaha.nampak x tension aku? xnampak kan.huhuhuhuuh.esok ada labtest pulak.class kol 8 pulak tu.adoyai.letih la minggu nie.xpe dugaan student degreeeee~fuh~~~
oh lagi satu aku nak pesan kat korang.JANGANLAH  PONTENG kelass.sebab ape jangan ponteng.sbb t ko xleh jawab exm.hahahhaha.tp sem nie da byak gak kelas aku ponteng.uhuhuh!.
so azam baru.xnak ponteng kelas.sebab t xleh jawab exam.haha.

isnin-aku exam software requirement
selasa-aku exam database design.
malam nie aku exam datastructure!
esok aku ada labtest datastructure.gila x gila hidup aku minggu nie.siang g class malam g buat exam.ha amek kau!so hidup aku minggu nie memang susah nak beristirehat bersenang lenang bergolek sane sini.xde! 
jumaat plak kelass sampai pukul 6.best kan!
dengan assignment lagi kene buat.aduh!

huk2.da la baru baik demam.nie da macam nak demam balik je haa~~
nie memang aku taip sebab aku da xde mood nak study subjek nie.sekian.terima kasih.

aku rasa macam nak bungee jumping je rasa.ade sapa2 taw kt area mana ade bnda alah tu?dalam malaysia la ye.tapi time aku balik cuti raya cina haritu aku terperasan ade papan iklan tunjuk ada bungee jumping kt sunway lagoon.betul ke weyh?
kalau betul ada sapa taw harga dia bape?sebab aku nak g try kalau aku mampu.kalau x mampu.aku nak g cari duit semata-mata nak try benda alah tu jugak.ke korang nak belanja aku.ok gak tu!hahahah.if ada sapa2 nak join aku g main lompat2 pun.jumla!
 bila la impian nak tercapai nie.hahhaha

aku memang suka enjoy diri aku dengan main benda2 camtu.rasa cecair adrenalin(betul ke aku eja?cm salah jek.heheh) dalam kepala ko bergerak laju.hahahtapi ade satu permainan kt genting aku x try lagi.sebab setiap kali aku pergi benda alah tu tutup la.ramai manusia yang amat la.ape tah nama dia lupa plak aku.benda yang naik slow2 turun laju2 tu.hahhaha.da la banyak la aku merepek.doakan urusan aku dipermudahkan kejap lagi yee.amin  ;)









No comments: