Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Saturday, January 15, 2011

BLEMISH MUD. ahaha

salam,

ngehaha.nampak x pict atas tu,yee.BLEMISH MUD. da 2 kali da aku pakai benda tu.alhamdulillah ok best.
aku beli pun dekat guardian ade wat promotion.wahaha.sebenarnya aku bukan nak cerita promote benda niee pun.hahaha



malam  tadi,lepas kua g beli barang aku balik la rumah.kemas apa yang patut,banyak la pulak kan nak kena kemas.letih ouh! da siap kemas2 aku mandi la semua kan.pastu ttibe rasa nak apply benda nie kat muka plak.
last week da pakai sekali rasa ok.so malam tadi aku apply la lagi.

da habis tenyeh2 benda nie kat muka.aku baring la.ala2 berehat la konon.siap pejam mata sme.rasa rilek jek hidup aku kejap.padahal asignmnet x sentuh2 agy nie.hahaha
benda tu patut pakai selama 15minit atau bila blemish mud tu da kering leh la basuh.yang aku plak.
da seronok ronok baring tutup mata.terus TETIDO! hahahhaah

nasib baik la housemate aku aka si azza masuk bilik.kalau x memang aku x terjaga la.hahhaa

HAMEK KAU 2 JAM AKU PAKAI BLUMISH MUD TU!!

kelam kabut aku bangun g basuh muka.memang da keras gila bnde tu kat muka aku.haha.da kate pun mud memang la keras bile kering.hahhaa.pastu sambung tido balik.hak2
ngantuk bai malam tadi letih. haha


p/s  thanks azza sebab masuk bilik.klo x memang sampai ke pagi aku tido ngn blumish mud tu.hahahah

5 comments:

Shidy said...

hahaha..nasib baik dier x terperanjt..tgk pe benda dok baring atas katil 2..hak3

ayienchan said...

haha.same samelahh.kdng kdng pakai mask tak sedar tgk tgk dah pagi.pakai dr mlm ke pagi.hambek! ;p

pikaka said...

shidy: itula pasal.hahah.da la kol 2 pagi time tu.haha


ayienchan:haha.lame betul smpai ke pagi.nasib sye x smpai mcm tu.hek2

princeduyong said...

hehe..pasni try la pakai sampai pagi...mana tahu leh jadi swamp thing... :)

mira_nas said...

aiseh..seb bex la.. klu lama lagi.. boleh rosak terus kulit muka tu