Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Tuesday, December 28, 2010

ilmu komunikasi part 1

hari nie dapat ilmu komunikasi. : P
mak pesan jaga mulut jaga bahasa.bila nak bercakap tu jangan guna kata-kata makian.orang xsuka.boleh buat orang sekeliling sakit hati.zaman sekarang nie perangai orang dah macam2.buatnya orang tu sakit hati pastu buat kita guna cara halus.kan da susah.papepun jaga perangai dan bahasa.

yep.i agree with it.but its hard to prevent all the sakit hati thing.kenapa aku cakap camtu.sebab.ye aku ngaku la bahasa aku nie kurang sikit.sebab tu sekarang aku lagi banyak diam kot.hahaha. ea?
terus terang aku cakap aku x suka orang cari pasal dengan aku.walaupun maybe orang tu x perasaan kot tingkah laku dia mengundang ketidakselesaan orang lain. aku kalau orang lain da buat aku rasa x selesa.memang tension la kan.aku memang jenis x kisah.tapi jenis xkesah xkesah pun ade limit bai! everything ade limit dia.so pandai-pandai la pk jangan sampai tkeluar kata-kata kesat pulak.lagipun perempuna x sopan mencarut.heh.

lelaki pun sama.aku memang xsuka lelaki mencarut2 nie. and aku memang adore kat lelaki yang xmencarut dan x hisap rokok nie,rasa macam wah sejuknya hati tengok dia nie.hak2. tapi papepun memang kadang2 sejuk jugak hati tengok si jendul sorang tu.tapi tolong la jendul.tolong la jangan mencarut.boleh? xsedap taw  nak dengar.hek2

so wahai manusia xkisah la lelaki ke perempuan.mari la sama-sama kita jaga mulut kita agak x maki orang.dan sama-sama lah kita jaga perangai supaya x kena maki dengan orang lain.hahahahhaha


 kerana mulut badan binasa 

2 comments:

mary ann ;) said...

katakan tidak pd maki hamun...hehehe
tp kdg2 sy pun mcm tu jgk...cuma mencarut je pyh sikit nk sebut..huhu

Kuwe said...

mak patut pesan juga. jaga tangan, hati hati menaip status facebook.

aku jenis mencarut pulak dah. kehkeh.