Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Tuesday, July 06, 2010

pink square bag :)


fuuh fuh! hari ni tekun buat beg ni je.amacam ok x? hehe. first time buat beg ni.hari terasa macam nak try tutorial beg ni tu yang buat tu.hehe.alhamdulillah siap gak.hehe.

pict atas nie cam senget sket.haha.
nie pict side dalam pink beg.
yg poket2 tu suma aku ikut sangat tutorial tu.sebab aku bajet aku bagus kan.haha.
oh!dalam nie ada 5poket.ha amek kau! simpan la apa sahaja yg ko nak.
kalau ko nak simpan bf ko dalam beg ni pon boleh la! ahahah
ade poket besar sederhana kechik.
oh! ada juga poket just tuk letak pen.erm.xreti nak explain la.hehe

 kenapa pink?sebab kain nie je yg aku jumpa kat dalam stor umah aku nie.ahaha.
yang kain pink tu alas meja mak aku tu.hak2
yang kain maron tu pula kain apron masa aku kerja kedai kek lepas spm dulu tu.
sepatutnya lepas berhenti kerja aku kena pulangkan baju suma2 tu.aku kan malas.heh.


p/s jahitan semakin kemas tapi xkemas sangat la.tapi lagi better dari yang aku jahit beg oren tu.hehe.


bilik besepah dengan sebab jahit beg ni.mood nak kemas memang da xde nie.sakit pinggang yang amat .asyik duduk menjahit berjam2.hhaha!




3 comments:

NUR AFIQAH BINTI ABU BAKAR said...

waaa..comeyyyy

nanakkk..bg saya la..for my birthday nextweek..hikhik

!!~miss kawaii~!! said...

nice bag babe !
nk stu leh ??
PLEASE2 !
nk pink...
i loikee !
:DD

pikaka said...

wah wah! xsangke ade org ske beg tu.eheh.
beg tu sye buat tuk gne sndri jek.

meby sye nak jual handmade beg.
tp bkn beg yg mcm square beg nie.
just buat beg tote tu je.
klo ske bli la ea.
t ble da siap sye post entry ok.
jgn lpe usha taw!