Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Friday, June 25, 2010

macam macam hal la

woh.lama da tak hupdate.
buhsan la.sejak bila la plak kan si ama nie layan bola.adoyai.
tak pasal-pasal aku habiskan masa baca blog orang lain.heh.
blog si ama nie plak memang x berupdate.aku nak bagi link kat korang pun.
xpayah la.latest entry dia pun pasal yang leh tengok orang bogel kat airport tu,
tu pun da 3 4 bulan lepas~.
lagi pun mana ada orang baca blog aku nie lagi.haha.tu yang penting.
dulu sehari 60 70 orang singgah blog nie memang xde hal la.
sekarang nak cecah 5 orang pun payah.hak2.

PEH! hari ni memang penat yang amat.campur penat semalam yang x hilang lagi.
memang satu rumah ah kena marah.lagi2 mak aku nga xde kan.g holiday.
sume kerja umah aku kena buat.
penat semalam g melaka g buat rayuan U pun xhilang2 lagi.
bertambah2 dengan arini punya penat.
bajet arini nak bangun kol 12 jek.tapi x sampai hati la plak kan.
t adik2 aku blek skolah nak makan pe plak klo aku x masak.
bangun la jugak kemas umah masak sme.
da siap.aku g la baring2 kt bilik.
adik aku yang last nie plak bingai naw.
da makan basuh tangan sume lupa nak tutup air paip kat singki.
aku yg tetiba bangun terus g dapor tengok DAPOR BANJIR.
memang mengamok ah.siot betul.da la penat ko tmbah agy penat aku kan mok.heh.
memang terus adik aku kena halau ah. aku halau dia g sekolah jek.hehehe.
muke dia xpayah cakap la.muka nak nangis jek.hak2.pdn muke!
gedik nye adik gemok.heh!

tapi aku penat-penat pun sempat plak aku g try resepi internet,haha.kek manga yg xrasa mangga pun.
hak2.tah hape2.

oh aku dapat award blog kawai.aku nak buat entry pasal tu pun cm xde selera jek.
aku tengok blog aku nie suram jek.cmne la leh dapat tag award tu kan.hak2.macam2 hal la.

esok kene teman adik mok g sekolah dia ade pesta.
pesta ape tah.ade la kene beli kupon harge rm10.
so esok kita enjoy kat sekolah rendah kelana jaya 1
sekolah aku gak nie.ehehe.
cm segan nak g pun ade gak.hehehe

p/s sejak mak g holiday ke china nie.gile buhsan aku duk umah sorang.semua g sekolah.

No comments: