Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Sunday, June 20, 2010

23 random

ahaaha.
kena tag la plak.
dulu macam ada kena tag gak.
tapi x buat pun.bz nak mampos time tu,
sekarang memang banyak masa terluang.heh.

p/s pict nie xde kene mengene pun ngn tag nie.aku saje je letak.hak2.

ok.tag kali ni dari sue.
kena cerita 23 random pasal aku.hurm.
aku tulis je apa yang terfikir ea.gaga

1.  kalau budak kj panggil aku syafiqah.
2.  kalau budak semteg ngn utem panggil aku pika.
3.  baru habis dip.
4. da ada bf.
5.  got 5 siblings
6.  the only girl in my family.
7.  banyak mulut
8.  pendiam.
9.  pemalu
10.xtaw malu
11.lagi banyak cakap dengan kawan dari saudara mara
12.suka aktiviti lasak.
13.suka duduk rumah
14.suka keluar rumah
15.suda duduk sorang2.
16.suka duduk ramai2.
17.suka baring2
18.dulu gila mesej
19.ayat pedas
20.kasar
21.sopan santun
22.umur da 21
23.tapi masih ada orang ingat aku x habis sekolah lagi. (weh! aku da ade dip la weyh!)ahahaha


benda nie suruh aku tag 5 orang.
aku macam malas jugak kan.tapi aku main tag je la ea.

kepada yang di tag tu.
kalau korang terbaca.korang buat ah.
xbuat pun xpe.aku memang seyes tak kesah..hak2.

-ain.segalanya disini.
-aiza
-nad
-adik
-hakim

4 comments:

nadzirah said...

jap g aku buat.heee~

nabilah_2908 said...

mcm2...sy pun pernh juga kena tag mcm ni,,,tp minta 20 jer... :)

erm...mcm mn tu...pendiam n bnyk mulut...? huhu..

pendiam dgn org yg tk kenal...bnyk mulut dgn yg rapat..mcm tu..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
AYAM BULU BALIK

pikaka said...

haha
sye bertindak mengikut situasila cik nabilah.hehe :)

buat la nad~
nie tah sape tag aku award blog comel.
blog aku punye la legam.lesu jek aku tgk.leh dpt award.pelik tol.

pikaka said...

haha
sye bertindak mengikut situasila cik nabilah.hehe :)

buat la nad~
nie tah sape tag aku award blog comel.
blog aku punye la legam.lesu jek aku tgk.leh dpt award.pelik tol.