Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Tuesday, February 23, 2010

bcbt

lenguh mulut aku cakap kat telephone lama2 tadi.he
da lama x begayut kat tepon lama2.
kalau dulu 2 3 jam steady je beb.lagi2 time yang hotlink wat rm2hengget dari pukul 12am smpai 12pm tuh.memang hampir semua nombor tepon dlm list aku call la.hak2.
geng BCBT mmg akan dicall dlu sebelum yang lain2.he.hurm.
blok G.dorm G8.aku sayang korang sgt.sgt.sebab korang paham aku cmne.anis.qida.farah.nora.reen.fiera.nana.fiza.syidah.husna.azwar.
even time awal2 aku msuk teknik dlu aku xske korang.hak2.sbb aku dgr korang ckp prangai aku cm budak2 xmatang sbb aku yang paling tua dalam dorm tu sbb aku lahir bulan 1.hek2.mmg aku dgr ngn telinga aku sendri.sbb korang ckp2 dlm dorm.korang ingt aku tdo.padahal aku tdo ayam+aku ske baring.aku ingt agy.time awal2 tu.aku mmg x bnyk lepak ngn korang.aku agy bnyak lepak ngn mira.ye ah mira kn membe baik aku sejak form2.time form 1 aku xske die.hak2.bile time mkn kt dm jek.aku mesti amek food pastu cari mira duk sebelah die.join dak dorm die.klo time rehat pun mesti aku g class mira.rehat ngn die.sbb aku kechik ati ngn korang.agaga.tapi da lame2 tu aku da ok da.sbb korang ckp kite patut mkn sme as dormate.hak2.rindu teknik gombak.macam2 aku dapat kt sekolah tu.pahit manis happy.hak2 yg penting.BCBT.kekeke

No comments: