Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Friday, September 23, 2011

hamster hamster hamster.

muahaha!
aku ada bela hamster! nak tahu camne aku boleh bela.ok cam nie.
adik aku nye membe xnak bela hamster dia sebab mak dia allergic.so membe dik aku bagi la kt adik aku.
tapi kan.yang selalu bagi makan air bersihkan sangkar.semuanya aku yg buat!
nak harapkan adik2 aku.mmg x la!
so secara ringkasnya. aku kembali ke melaka sebab start sem so aku angkut sekali hamster2 tu.hehe.
oh yee.hamster ade 3 ekor. 2 betina 1 jantan.n today! hamster betina tu beranak weyh! ade 5 ekor baby.tekejut aku! hahha.petang td aku nak bersihkn sangkar hamster nie.baru je bukak sangkar tetiba nampak benda wrne pink mengeletit2.hahha.seyes tekejut! sebab aku ingtkan betina lagi sekor yang mengandung.rupanya betina yg lain.hahaha.mula2 tgk baby hamster tu comel je lama2 cm geli pun ada.haha.excited  gile aku btaw membe aku hamster da beranak! h ahha.siap call adik aku lagi btaw hamster da beranak!
oh rabu lepas aku beli bola hamster.huahuahua~
aku nak upload pict tapi kabel usb xdop plak.t la eea.t la cite agy ea.hehehhehe

No comments: