Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Monday, June 14, 2010

aku malu ada manusia yang begitu.

apa salah anak kucing tu sampai ko nak seksa dia cmtu ha!
aku harap ko mampos macam yang ko buat kat anak kucing tu.
kepada orang2 kt luar sana yang x suka kucing.
xperlula ko seksa kucing.berdosa taw x aniaya binatang.
da xde langsung perasaan kemanusiaan ke.
kepada pmpuan tu.ko memang bkn manusia bkn haiwan ah!
haiwan tu lagi mulia dari ko!!!!!!!

mesti korang pelik ngn aku skung kan.
aku baru pas tengok ada satu video anak kucing nie.
memang sedih gila.sampai nak tulis kat blog nie pun aku x berhenti menangis dari tadi.
apa salah anak kucing tu!
dia x buat pape pun.and even if dia ada buat pape pun dia x layak ko seksa camtu la bodoh!

aku xtaw la pmpuan dalam video tu dari negara mana.
tp yg pasti dia mungkin org cine ataw jepun.
aku nak gelar ko pmpuan pun aku rase ko xlayak la sial!.
better gelar die setan la senang.
cuba korang bayangkan.
anak kucing yg comel tu dipijak perlahan2 menggunakan kasut tumit tinggi.huk2
memang kecian.aku tulis nie pun aku berhenti2 lap2 air mata yang laju jer mengalir dari td.

setan tu pijak kucing tu guna tumit tinggi slow2.kedengaran suara anak kucing tu mengiaw2 perlahan.
memang sedih.
tapi aku terus menangis bila si setan dalam video tu pijak dalam mulut anak kucing tu guna kasut tumit tinggi die.pastu agy sebelah agy cucuk mate anak kucing tu!.memang aku menangis teresak2 tengok anak kucing tu.
aku da x sanggup nak tengok lagi.lantas aku call ama.memang aku asyik menangis sampai sedu2 jek dalam tepon.ama suh aku rilek2.jgn tgk video tu lagi.

tapi aku sendiri pun xtaw nape.aku nak tengok gak anak kucing tu.aku cepatkan terus video tu sbb aku x sanggup nak tengok time die cucuk mate anak kucing tu.
LAGI aku menyesal tengok.huk2.
si setan tu pijak kepala anak kucing tu sampai keluar otak!
memang lagi kuat aku menangis kat dalam bilik.

ya allah ya tuhanku.
kenapa ada manusia yang berperangai teruk bergini.
dimanakah hati kemanusian mereka ya allah.

aku mintak maaf kat korang yang terbaca entry aku nie.
aku xtaw camne lagi nak redhakan nangis aku nie.sebab tu aku tulis supaya hati aku berhenti menangis.
btw aku tengok video tu kat dalam facebook.betapa kejamnye manusia.
aku malu jadi wanita sebab perangai wanita dalam video tu.
wanita sepatutnya mempunyai sifat penyayang yang mendalam.
dimanakah sifat penyayang anda itu ha!
bayangkan jika anak anda diperlakukan sedemikian rupa.
jika anak kucing anda perlakukan sedemikian rupa.
bagaimanakan anda mahu menjaga anak anda nanti.
adakah bila kau marah anak kau nanti ko nak pijak sampai otak dia tekeluar?
memang kau manusia yang paling hina la!!!!!!

aku malu dengan sikap perempuan itu!
xberhati perut!

aku rase video tu dari negara cina or jepun ke ape tah.tp yang pasti pmpuan bodoh tu ade ciri2 manusia dari sane ah.

yg tolong die rakam tu pun sama prangai setan!

sayangilah kehidupan ini wahai rakan-rakanku.
kita adalah khalifah dimuka bumi ini.
kita dikurniakan akal dan nafsu.
pandai2lah kita mengimbanginye.

astagafirullah al azim.
lailahaillallah.

2 comments:

ardinihumaira said...

huhu.. tak berperikemanusiaan betul.. sedih mendengarnya ;'(

pikaka said...

taw xpe.
awak hanye mendengarnye,
sye yg tengok nie naik trauma da.
tengok anak kucing je msti nak nangis jek.gugu