Followers

how can we help you :)

Name:
Email Address:
handphone number
occupation
are you interested in any of this? lose weight
gain weight
improve health
improve skin
earn extra income
extra information that can help me to guide you.

Put a website form like this on your site.

Thursday, February 18, 2010

oh dewasa!



"im so happy!"kate ini budak.
anda tergoda?hak2.

21 tahun.tapi aku xrasa cam 21 pun.hak2.even g mane2 pun.ada jek makcik ke akak ke ingat aku nie budak sekolah agy.haha.mak aku dulu umur 21thn da jadi tunang orang.aku?insyallah umur 26 t.hak2.banyak dah masa berlalu.macam2 pengalaman aku da lalui.baik buruk.
lepak dengan membe aku tadi watkan aku rasa aku da matang da dewasa.hak2.sebab dia citer problem dia kat aku.problem sampai masuk kawen2 suma nie.agaga.rasa dewasa jap.hak2.
kadang-kadang rasa lepas dip nak keja la,nak sambung degree agy la.insyallah tengok la mane satu rezeki aku.hehe.semakin hari semakin dewasa.kekeke.

oh!aku nak selalu tersenyum lebar macam budak kechik tough kat atas tu.hak2.

kechik2 dlu aku mmg jendul.sbb tu da besar2 nie dpt bf jendul cm ayah aku.hak2.

otot2 keras yang dibanggakan waktu sekolah dulu da semakin lembik dengan lemak.agagaga.

oh!aku rindu itu semua!

No comments: